Irodai adminisztrációs munka (277/13.)
Dolgozz velünk a Magyar Telekomnál! A leendő feladataid: • ügyfelektől érkező befizetési igazolások feldolgozása; • beérkező levelek paraméterezése, átiktatása; • egyszerű levelek megválaszolása és tájékoztatások kiküldése; • számlák kiállítása és postázása; • ki és bejövő posta kezelése; • ügyfelek részére egyenleg kimutatások kiküldése.
BR. ÓRABÉR
975-1200 Ft
HELYSZÍN
Budapest
Elvárások • felhasználói szintű informatikai ismeretek (Word, Outlook); • folyamatos munkavállalás; • önálló munkavégzés; • monotonitástűrés.
Előnyök nincs
Munkaidő eleinte hétfőtől péntekig 8:00-16:00 között, a későbbiekben pedig hétfőtől péntekig 6:00-20:00 között (minimum 3 órás műszakokban, heti minimum 20 óra vállalásával)
Munka típusa Adminisztratív/Irodai
A weboldal sütiket használ
A weboldal használatához cookie-k töltődnek le Weboldalunk cookie-kat használ. Ha ezen az oldalon jár, az azt jelenti, hogy fogadta a cookie-kat, és az élmény részesévé kíván válni. Reméljük, nincs ellenvetése.
Olvassa el a cookie-kkal kapcsolatos szabályzatunkat!