Hosszú távú adminisztratív munkalehetőség
Ha szeretnél egy modern, irodai légkörben dolgozni, rugalmas munkaidőben, ahol a precizitásodon van a hangsúly, akkor ezt a munkát Neked találták ki!
BR. ÓRABÉR
1000 Ft
HELYSZÍN
Szeged
Elvárások Nappali tagozatos jogviszony (aktív vagy passzív), önálló munkavégzési képesség, hosszú távú vállalás, MS Excel alapszintű ismerete, precizitás.
Előnyök MS Office programok magabiztos kezelése, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, kedves, megbízható személyiség.
Munkaidő 8:00-16:00 óra között, körülbelül heti 25-30 órában, rugalmasan!
Egyéb Feladatok:
- a beérkező küldemények (postai, futár, személyes) átvétele és érkeztetése, irattározása,
- kimenő levelek dokumentálása, postakönyvezése, a szakterületek elektronikus feladójegyzékeinek feldolgozása,
- a beérkező szerződések adminisztrálása: elsődleges ellenőrzése és szelektálása szerződés státusz függvényében
- az iktató, szerződés nyilvántartó informatikai rendszer használata, aktualizálása, karbantartása.

A jelentkezéshez önéletrajz feltöltése szükséges!
Munka típusa Adminisztratív/Irodai, Gyakornoki/Szakmai
A weboldal sütiket használ
A weboldal használatához cookie-k töltődnek le Weboldalunk cookie-kat használ. Ha ezen az oldalon jár, az azt jelenti, hogy fogadta a cookie-kat, és az élmény részesévé kíván válni. Reméljük, nincs ellenvetése.
Olvassa el a cookie-kkal kapcsolatos szabályzatunkat!