Home Office Adminisztratív kisegítés
Szegedi partnerünkhöz keresünk olyan diák munkavállalót, aki jártas az ingatlanok világában és nem riad meg az önálló munka végzéstől sem.
BR. ÓRABÉR
1100 Ft
HELYSZÍN
Szeged
Elvárások 18 év feletti életkor; nappali tagozatos jogviszony; felhasználó szintű MS Excel és általános számítógépes ismeret; bármilyen más, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat; minimum középszintű angol nyelvtudás.
Előnyök Érdeklődés az ingatlan piac iránt, magas jártasság az irodai ügyviteli rendszerekben, lelkes, tanulékony hozzáállás; önálló, megbízható munkavégzés.
Munkaidő Minimum heti 10-15 óra munkavégzés.
Feladatok Munkavégzés helye: Home Office.
Munka típusa Recepció/Ügyfélszolgálat, Adminisztratív/Irodai, Gyakornoki/Szakmai, Gazdasági/Pénzügyi