Back Office Adminisztrátor - Magyar Telekom (Home Office)
Előrelépési lehetőséggel, valós, akár vezetői tapasztalatszerzéssel kóstolj bele a munka világába a Magyar Telekomnál. Ez a munka intellektuális és igazán van benne kihívás és motiváló erő! A munka teljes egészében Home Office-ban végezhető! Feladat: A társterületektől/webshopból beérkezett ügyféligényeket (díjcsomagok, termékek, szolgáltatások) rögzíteni kell a megfelelő rendszerekben.
BR. ÓRABÉR
1110-1750 Ft
HELYSZÍN
Magyarország
Elvárások 18 év feletti életkor, heti 15-20 óra ráérés rugalmas időbeosztásban. - Stabil korlátlan internet hozzáférés - Számítógép/laptop amin tudsz dolgozni - Fejhallgató amin tudsz egyeztetni a kolegákkal
Előnyök Jó tanulóképesség, igényes, precíz, pontos munkavégzés.
Munkaidő Hétfőtől-vasárnapig 3-8 órás műszakokban, a saját ráérésed alapján; minimum heti 15-20 óra.
Egyéb Keress pénzt diákmunkával, egy olyan cégnél, ami igazi referencia lesz az önéletrajzodban!
Átlag órabér a dolgozóink 50%-ánál: br. 1450/óra
Részletezve:
-Alap óradíj: 1110 Ft/óra
-Sávos díjpótlékkal növelt óradíj: 5. hó 1140 Ft/óra, 9. hó 1180 Ft/óra, 13. hó 1240 Ft/óra, 25. hó 1320 Ft/óra
-Minőségi jutalék: 0-100.000Ft/hó
-Óraszám ösztönzők: Az aktuális hirdetmények alapján akár havi 50.000Ft-is
Bérkiegészítésként: kedvezményes dolgozói díjcsomag
Munka típusa Recepció/Ügyfélszolgálat, Adminisztratív/Irodai, Gyakornoki/Szakmai
A weboldal sütiket használ
A weboldal használatához cookie-k töltődnek le Weboldalunk cookie-kat használ. Ha ezen az oldalon jár, az azt jelenti, hogy fogadta a cookie-kat, és az élmény részesévé kíván válni. Reméljük, nincs ellenvetése.
Olvassa el a cookie-kkal kapcsolatos szabályzatunkat!