Irodai multichannel ügyfélszolgálat
Komplex egészségügyi szolgáltatásokkal foglalkozó partnerünk szegedi irodájába keresünk hallgatói jogviszonnyal rendelkező diákokat, multichannel ügyfélszolgálati munkakörbe. Két napos oktatás (kötelező a személyes részvétel) után egyből kezdhetsz melózni. Fontos azonban megjegyeznünk, hogy a helyek száma limitált, ha tetszik már nyomj is a jelentkezek gombra! Az oktatások időpontja: időszakos
BR. ÓRABÉR
1740 Ft
HELYSZÍN
Szeged
Elvárások Aktív egyetemi tanulmányok (vagy 25 év alatt passzív jogviszony), jó kommunikációs készség, megértő és segítőkész hozzáállás az ügyfelekkel szemben, felhasználói szintű számítógépes ismeret, mert az adatrögzítés ezen történik, pontos és precíz munkavégzés, mivel a kollégák a Te munkád alapján fognak dolgozni. Heti minimum 15 óra vállalása, ebből legalább 8 óra hétfő, kedd, szerdai napokon.
Előnyök Telefonos ügyfélszolgálati tapasztalat
Munkaidő A műszakok hétfőtől péntekig: 7:00-10:00 ; 10:00-13:00 ; 13:00-16:00; 16:00-19/20:00. Több műszakot is lehet vállalni egy nap.
Feladatok Hívások és beérkező levelek kezelése, időpontfoglalások és lemondások rögzítése, személyes adatok adminisztrálása a cég által használt rendszerben.
Munka típusa Recepció/Ügyfélszolgálat, Telefonos, Adminisztratív/Irodai