Irodai telefonos ügyfélszolgálat
Komplex egészségügyi szolgáltatásokkal foglalkozó partnerünk szegedi irodájába keresünk hallgatói jogviszonnyal rendelkező diákokat, telefonos ügyfélszolgálati munkakörbe. Azt kérdezed, hogy miért ide jelentkezz? Egynapos oktatás után egyből kezdhetsz melózni, mindezt irodai környezetben, a feladatod pedig a hívásban megbeszéltek rögzítése a céges rendszerben. Igen, tényleg ennyi az egész. Fontos azonban megjegyeznünk, hogy a helyek száma limitált, ha tetszik már nyomj is a jelentkezek gombra!
BR. ÓRABÉR
1600 Ft
HELYSZÍN
Szeged
Elvárások Aktív egyetemi tanulmányok (vagy 25 év alatt passzív jogviszony), jó kommunikációs készség, megértő és segítőkész hozzáállás az ügyfelekkel szemben, felhasználói szintű számítógépes ismeret, mert az adatrögzítés ezen történik, pontos és precíz munkavégzés, mivel a kollégák a Te munkád alapján fognak dolgozni, heti minimum 15 óra vállalása, amiből legalább 8 óra a hétfő-kedd-szerdai napokon kell, hogy legyen.
Előnyök Telefonos ügyfélszolgálati tapasztalat
Munkaidő A műszakok hétfőtől péntekig vannak, 7:00-10:00 ; 10:00-13:00 ; 13:00-16:00; 16:00-19/20:00. Több műszakot is lehet vállalni egy nap
Feladatok Bejövő hívások kezelése, időpontfoglalások és lemondások rögzítése, személyes adatok adminisztrálása a cég által használt rendszerben.
Munka típusa Recepció/Ügyfélszolgálat, Telefonos, Adminisztratív/Irodai