Telefonos operátor call centerben
Komplex egészségügyi szolgáltatásokkal foglalkozó partnerünk szegedi irodájába keresünk hallgatói jogviszonnyal rendelkező diákokat, telefonos ügyfélszolgálati munkakörbe. Azt kérdezed, hogy miért ide jelentkezz? Oktatás után azonnali kezdhetsz melózni a feladatod pedig a hívásban megbeszéltek rögzítése a céges rendszerben. Igen, tényleg ennyi az egész. Fontos azonban megjegyeznünk, hogy a helyek száma limitált, ha tetszik már nyomj is a jelentkezek gombra!
BR. ÓRABÉR
1600 Ft
HELYSZÍN
Szeged
Elvárások Aktív nappali egyetemi tanulmányok (vagy 25 év alatt passzív jogviszony), jó kommunikációs készség, megértő és segítőkész hozzáállás az ügyfelekkel szemben, felhasználói szintű számítógépes ismeret, mert az adatrögzítés ezen történik, pontos és precíz munkavégzés, mivel a kollégák a Te munkád alapján fognak dolgozni, heti minimum 15 óra vállalása. Oktatáson való részvétel. Fontos, hogy az oktatás összesen 6 napos, megadott időpontokban szerdától vasárnapig van oktatás. Ezt követően kötelezően teljesíteni kell 16 óra behallgatást is. Az oktatás végén tesz lesz.
Előnyök Telefonos ügyfélszolgálati, diszpécser tapasztalat.
Munkaidő A műszakok hétfőtől péntekig vannak, 15:00-20:00 között.
Feladatok Bejövő hívásfogadás: időpont foglalás/módosítás/törlés; ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatban; telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel; az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása; ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal; pácienskezeléssel járó adminisztráció pontos vezetése

Kimenő hívások indítása: visszahívás kérések feldolgozása.
Munka típusa Recepció/Ügyfélszolgálat, Telefonos, Adminisztratív/Irodai