Az október hónap Depósa Szegeden: Batár Gabriella Fruzsina

Mondj pár szót magadról, mit tanulsz, milyen munkát végzel nálunk?

"Batár Gabriella Fruzsina vagyok, a Károli Gáspár Református Egyetem Állam- és Jogtudományi Karán végzős joghallgató. Több mint 4 éve dolgozom a Magyar Telekom integrált chat ügyfélszolgálatán, jelenleg mentorként, ahol tapasztalatomat és tudásomat a diákok és az ügyfelek, valamint teamleadek támogatására fordítom." 

Milyen területen szeretnél elhelyezkedni, ha már nem leszel diák? Miben segítették már elő ezt azok a tapasztalatok, amiket az iskola melletti munkáid során végzel?

"A jövőmet a büntetőjog területén képzelem el, kiemelten érdekelnek a fiatalkorúak és gyermekek ügyei, valamint a kriminálpszichológia. Emellett a mesterséges intelligencia jogi alkalmazása is foglalkoztat, ami egyre fontosabbá válik a jelenlegi munkahelyemen is."

Hogyan oldod meg, hogy beleférjen a munka a szabadidődbe a tanulás mellett?

"A kezdetekben kihívást jelentett az egyensúly megtalálása, de a home office lehetősége és a mentori szerepkör rugalmassága nagy segítséget nyújtott a műszakok terén. Ha valaki komolyan veszi a munkáját és tanulmányait, elengedhetetlen, hogy egyértelmű határokat húzzon a munka, a magánélet és az egyetem között."

Történt már veled vicces dolog a munkahelyeden, vagy kiemelkedően példaértékű eset? Jól kijöttök a munkatársakkal?

"A munkám során volt szerencsém több alkalommal elnyerni a Magyar Telekom Quality Star Awards díját, ami mindig hatalmas motivációt adott. Különösen emlékezetes volt a 2021-es karácsonyi ünnepség, ahol Agent Junior díjjal tüntettek ki – ez igazán nagy megtiszteltetés volt, és örömmel tölt el, hogy a diákok hozzájárulását is értékelik. Mentorként én is szívből igyekszem támogatni a diák operátorokat, hiszen hiszek benne, hogy a sikeres mentorálás a kölcsönös bizalmon alapul.
Számomra különösen fontos, hogy a közös célok mellett szívügyemet is támogassam, így idén mentortársaimmal együtt a diákságot is bevontuk egy karitatív tevékenységekbe: együtt készítünk cipősdobozokat rászoruló gyerekeknek és családoknak, illetve gyűjtést szervezünk állatmenhelyek számára is. Ezek a közös élmények közelebb hoznak minket egymáshoz, és igazán különleges érzés látni, hogy mindannyian szívesen adunk vissza a közösségnek.

Egy inspiráló közösség tagja lehetek, ahol igazán jól kijövök mind a mentorokkal, mind a diákokkal. Elfogultság nélkül mondhatom, hogy a legjobb közösségben dolgozom – támogatjuk és motiváljuk egymást, rosszabb napokon segítjük a másikat (akár a munkában, akár a magánéletben), és minden nap tanulhatunk valami újat egymástól. Én nagyon szeretem a kollégáimat."

Változtatott rajtad valamit a munka, esetleg tudnál újabb praktikát, fortélyokat?

"Biztosan állíthatom, hogy a munkám hatással volt rám, hiszen egy olyan multinacionális cégnél dolgozom, ahol különféle (élet)helyzetekben próbálhatom ki magam. Voltak pozitív és kevésbé pozitív tapasztalataim is, de mindkettőből igyekeztem tanulni, és építő módon felhasználni a megszerzett tudást. Rengeteget tanultam magamról, az ügyfélszolgálati munkának köszönhetően az emberekről, valamint a kollégáimról is, ami hozzájárult ahhoz, hogy nagyon jó kapcsolatokat alakítsak ki velük. A közösségünk igazán erős, és örömmel tapasztalom, hogy nagyszerű barátokra leltem."

Kiknek ajánlanád ezt a munkalehetőséget? Hogyan érzed, milyen tulajdonságoknak kell érvényesülnie, hogy valaki élvezzen egy ilyen pozíciót?

"A monotonitástűrés kiemelten fontos ebben a munkakörben. Ez a pozíció ideális választás azok számára, akik nyitottak a tanulásra és a fejlődésre, és szeretnének aktívan részt venni az ország vezető szolgáltatójának tevékenységében. Különösen előnyös lehet azoknak, akik élvezik az emberekkel való foglalkozást, a kihívásokat és a közösségi élményeket. 
Elengedhetetlen, hogy a jelöltek jó kommunikációs készségekkel, empátiával és problémamegoldó képességgel rendelkezzenek, mivel ezek alapvető szerepet játszanak a munkában. A csapatmunka és a rugalmasság szintén kulcsfontosságú, hiszen a feladatok széles spektrumot ölelnek fel, és dinamikus környezetben zajlanak. Azok, akik képesek megőrizni a pozitív hozzáállásukat még a stresszes pillanatokban is, valószínűleg sokat profitálnak ebből a tapasztalatból, és jelentős mértékben hozzájárulnak a közösség sikeréhez."

És egy utolsó, mit tanácsolnál a jövő nemzedékének?

"A jövő nemzedékének azt tanácsolnám, hogy mindig legyenek nyitottak a tanulásra és a fejlődésre. Ne féljenek kihívások elé állítani magukat, hiszen ezek a tapasztalatok formálják őket és segítenek felnőni a különböző helyzetekhez! 

Fontos, hogy építsenek kapcsolatokat, és alázattal tanuljanak másoktól, hiszen a csapatmunka és az együttműködés kulcsfontosságú a sikerhez. Emellett figyeljenek arra, hogy mindig megőrizzék a pozitív hozzáállásukat, még nehéz időkben is. A kitartás, az empátia és a jó kommunikációs készségek elengedhetetlenek ahhoz, hogy valóban ki tudjanak teljesedni a jövőben."


További híreink
DIY: Hogyan készíts őszi dekorációt
november 13.
3 perces olvasmány

Szerintem nincs olyan ember, aki ne szeretné az őszt, ha másért nem is, de a színei miatt.
Skillek, melyek elengedhetetlenek a modern világban
június 07.
6 perces olvasmány

Már nem egy cégnél kezdjük és zárjuk pályafutásunkat, a munkaerőpiacon pedig hatalmas a verseny minden egyes állásért.
Ajándékcsomagolás egyszerűen
december 17.
2 perces olvasmány

Ahogy közeledik a karácsony, úgy lesznek egyre keresettebbek a különböző ajándékcsomagolási ötletek.
Mobil Depó
Értesülj az elsők között az új munkákról, kövesd a
Mobil-Depót a Facebookon is!