Januári hónap Depósa Szegeden: Szeli Márk


Mesélj egy kicsit magadról, jelenleg mit tanulsz, milyen munkát végzel nálunk?

Jelenleg a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Karának Számvitel mesterszakos hallgatója vagyok, és a 2025/26-os tanév első félévében kezdem meg az utolsó félévemet. Az egyetemi tanulmányaim mellett a Meló Depó közvetítésével a Magyar Telekom Nyrt-nél dolgozom integrált sales és service chat support diákmentor munkatársként. A vállalatnál 2022 szeptemberében kezdtem el a munkát chat support pozícióban, ahol ügyfélszolgálati feladatokat láttam/látok el, valamint támogatást nyújtottam/nyújtok az értékesítési és ügyfélkapcsolati folyamatokban. Kitartó munkám eredményeként 2023 decemberében mentori pozícióra jelentkeztem, és a sikeres felvételt követően az új belépős diákok betanításában, szakmai mentorálásában és folyamatos támogatásában is szerepet vállalok.

Milyen területen szeretnél elhelyezkedni, ha már nem leszel diák? Miben segítették már elő ezt ezek a tapasztalatok, amiket az iskola melletti munkáid során végzel?

Az egyetem melletti munkám során rendkívül pozitív tapasztalatokat szereztem a Magyar Telekomnál, ahol egy igazán összetartó és támogató közösségre találtam. A csapatmunka, a vezetők folyamatos támogatása, valamint az itt kínált lehetőségek inspirálóak számomra. Ezek a tapasztalatok megerősítettek abban, hogy a jövőben is a cégen belül szeretnék elhelyezkedni.

Különösen vonz a támogatói terület, mivel számomra kiemelten fontos az emberek/kollégák segítése, támogatása és a folyamatos fejlődés elősegítése. Az itt szerzett tapasztalataim során lehetőségem nyílt számos olyan készség elsajátítására és fejlesztésére, amelyek ezen a területen elengedhetetlenek. Például a türelem, a segítőkészség, a hatékony kommunikáció és a problémamegoldó képesség kulcsszerepet játszanak abban, hogy valódi segítséget tudjak nyújtani másoknak.

Emellett a mentorság és az új kollégák betanítása során szerzett tapasztalatok nagyban hozzájárultak a vezetői és támogató szerep iránti érdeklődésemhez. Megtanultam, hogyan lehet hatékonyan átadni a tudást, motiválni másokat, és olyan támogató légkört teremteni, amelyben mindenki a legjobbat tudja kihozni magából. Ezek az élmények még inkább megerősítettek abban, hogy a jövőben a támogatásra, mentorálásra és fejlődésre fókuszáló területen szeretném kamatoztatni a tapasztalataimat és készségeimet.

Hogyan tudod összehangolni a munkavégzésed a tanulmányaiddal?

A munkavégzésem és a tanulmányaim összehangolása rendkívül gördülékenyen megoldható, mivel a chat ügyfélszolgálat hétfőtől vasárnapig, reggel 7 és este 10 között érhető el. Ennek köszönhetően rugalmas munkabeosztásban dolgozhatok (akár operátorként, akár mentorként), és kiválaszthatom azokat az időpontokat, amelyek leginkább illeszkednek az órarendemhez.

Ez a rugalmasság lehetőséget ad arra, hogy a vizsgaidőszakban több időt fordíthassak a tanulásra, míg a kevésbé terhelt időszakokban akár több műszakot is vállaljak. Emellett az önálló időbeosztás fejleszti az időmenedzsment készségeimet, ami nemcsak a munkában, hanem a tanulmányaim során is kiemelten fontos.

Történt már veled vicces dolog a munkahelyen, vagy kiemelkedően példaértékű eset? Jól kijöttök a munkatársaiddal?

A munkám során több kiemelkedően pozitív és példaértékű esemény is történt velem. Különösen büszke vagyok arra, hogy a 2024-es év végén elnyertem a Junior Agent díjat, ami számomra hatalmas elismerést jelentett a vezetőim részéről. Ez a díj megerősített abban, hogy a munkám értékes és elismerésre méltó. Emellett többször is megkaptam a Quality Star Award díjat, amely szintén nagy örömöt és motivációt adott számomra, hiszen ez a minőségi munkavégzés elismerése.

A kollégáimmal való kapcsolattartás rendkívül jó, itt nem csupán munkatársi viszonyok alakulnak ki, hanem számos esetben valódi barátságok is születnek. Az összetartó és támogató közeg nemcsak a mindennapi munkavégzést teszi kellemesebbé, hanem a későbbiekben is fontos szerepet játszhat, hiszen egy erős szakmai és emberi kapcsolati háló rendkívül értékes. Mindig inspiráló olyan emberekkel együtt dolgozni, akikkel kölcsönösen motiváljuk egymást és akikkel a közös munka örömforrássá válik.

Változtatott rajtad valamit a munka, esetleg tanultál újabb praktikát, fortélyokat?

A munkám során rengeteget fejlődtem, mind szakmai, mind személyes téren. Az ügyfelekkel való kommunikáció és problémakezelés nagyban fejlesztette a türelmemet, empátiámat és konfliktuskezelő képességemet. Emellett a folyamatos teljesítményértékelések és visszajelzések segítettek abban, hogy tudatosabban figyeljek a minőségi munkavégzésre és hatékonyabb megoldásokat találjak.

A díjak, például a Junior Agent díj és a többször elnyert Quality Star Award, nemcsak elismerést jelentettek számomra, hanem motiváltak arra is, hogy mindig a legjobbat nyújtsam. Ezen kívül a csapatmunka és a kollégákkal való szoros együttműködés megtanított arra, hogy a siker sokszor az egymás támogatásán és a jó kommunikáción múlik.

Számos praktikus fortélyt is elsajátítottam, például hatékony időmenedzsmentet, ami segít az ügyek gyors és precíz intézésében, valamint a váratlan helyzetek kezelésében. Összességében a munka pozitív változásokat hozott az életembe, és olyan képességekkel gazdagodtam, amelyek a későbbi karrieremben is nagy hasznomra lesznek.

Kinek ajánlanád ezt a munkalehetőséget? Hogyan érzed, milyen tulajdonságoknak kell érvényesülnie, hogy valaki élvezzen egy ilyen pozíciót?

Nagyon szívesen ajánlom mindenkinek chat ügyfélszolgálatunkat, hiszen számos képesség fejleszthető ezen a területen, mint például a kommunikációs készség, a problémamegoldás és a stressztűrő képesség. A támogató háttér és a kollégák segítsége nagymértékben hozzájárulnak ahhoz, hogy hatékonyan és motiváltan végezzük a mindennapi feladatokat.

Azok számára, akik élveznék ezt a munkát, a következő tulajdonságok különösen fontosak lehetnek:
- Empátia: Az ügyfelek megértése és a megfelelő segítségnyújtás kulcsfontosságú.
- Türelem: Sokszor türelmesnek kell lennünk, hogy hatékonyan kezeljük az ügyfelek kérdéseit.
- Jó kommunikációs készség: Fontos, hogy érthetően, udvariasan és precízen kommunikáljunk írásban.
- Problémamegoldó képesség: Gyors és hatékony megoldásokat kell találnunk az ügyfelek problémáira.
- Multitasking képesség: Egyszerre több ügyféllel való kommunikációhoz elengedhetetlen a jó szervezőkészség.
- Stressztűrő képesség: Váratlan helyzetekben is nyugodtnak kell maradni.
- Csapatjátékosság: A kollégák támogatása és az egymással való jó együttműködés szintén hozzájárul a sikerhez.

Egy ilyen pozíció sok tanulási lehetőséget kínál, és hozzájárulhat a személyes és szakmai fejlődéshez is.

És egy utolsó, mit tanácsolnál a jövő nemzedékének?

Merjetek kérdezni és tanuljatok! A világ gyorsan változik, és az új ismeretek elsajátítása mindig kulcsfontosságú marad. Ne féljetek kérdezni, mert abból lehet a legtöbbet tanulni. Amennyiben pedig hibáznánk, akkor ne csüggedjetek el, mivel hibázni emberi dolog, és az ember a hibáiból tanul a legjobban.


További híreink
Ments ételt!
október 25.
4 perces olvasmány

A környezettudatos, vagy úgynevezett „zöld” életmódnak rengetek különböző eleme van, sokra ezek közül talán nem is gondolnánk.
Április hónap dolgozója: Bakos Gábor
május 24.
1 perces olvasmány

Az áprilisi hónap dolgozója Bakos Gábor lett, mivel már számtalan területen dolgozott a Meló-Depó által.
Kudarcok bármikor jöhetnek, a feldolgozásuk viszont rajtad áll!
március 01.
6 perces olvasmány

Annak ellenére, hogy a magyar nyelvben a „kudarcot vallani” kifejezést részesítjük előnyben, a gyakorlatban elég csekély mértékben „valljuk meg” a bukásainkat...
Mobil Depó
Értesülj az elsők között az új munkákról, kövesd a
Mobil-Depót a Facebookon is!