HR asszisztens – Alsónémedi (1745/12.)
Logisztikai partnercégünkhöz keresünk HR asszisztens kollégát, aki segítené munkájával a mindennapi HR folyamatokat. Ha szeretnél belelátni egy nagyvállalat működésébe és szakmai tapasztalatot szerezni, jelentkezz! Szakmai gyakorlatodat le tudjuk igazolni, hosszú távú munkalehetőséget biztosítunk és szakmai fejlődést. Autóval rendelkező, környékbeli diákot keresünk. Partnercégünk az útiköltség 100%-át téríti.
BR. ÓRABÉR
2200 Ft
HELYSZÍN
Alsónémedi
Elvárások MS Office ismeretek; kiváló kommunikációs és szervezőkészség; proaktív, dinamikus munkavégzés; csapatmunka; heti kb. 20 óra vállalása; nappali tagozatos hallgatói jogviszony.
Előnyök szakmai gyakorlat leigazolása; fejlődési lehetőség.
Munkaidő hétköznapokon 8:00-16:00 óra között rugalmasan.
Feladatok jelölt adatbázis kezelése, önéletrajzok előszűrése, rendszerezése, interjúszervezés;
hirdetési csatornák kezelése, hirdetések terjesztése;
diák foglalkoztatással kapcsolatos adminisztráció elvégzése;
eseti riportok készítése;
HR tevékenységek támogatása.
Munka típusa Adminisztratív/Irodai, Gyakornoki/Szakmai